
Identitet Tolvsrød torg
Folksom er en eiendomsutvikler med base i Tønsberg. Selskapet skiller seg fra andre utviklere ved at de jobber for å skape sosiale bomiljøer og møteplasser, som bidrar til å løfte stedets totale attraktivitet.
Oppgave
Utvikling av logo, visuell profil, tone of voice, slagord og hjemmeside for prosjektet Tolvsrød torg: Nye leiligheter og attraktive lokaler for næringsdrivende, i tillegg til et grendehus for hele lokalmiljøet.

Resultatet
For å gjenspeile prosjektets grunnleggende idé om bærekraft og natur, valgte vi å la navnet utgjøre selve logoen i en helt enkel og ren form. Vi utviklet også slagordet «Et sted å leve. Et sted å bo.».
For digital fremvisning av leilighetene i prosjektet har vi benyttet vår egenutviklede boligvelger. Denne har integrasjon mot Hubspot, som er CRM-systemet Folksom bruker på alle sine eiendomsprosjekter.
Det har vært stor interesse rundt Tolvsrød torg fra starten, og 27 av 42 leiligheter i første byggetrinn var solgt bare få måneder etter lansering.