Din historie bedre fortalt

Din historie bedre fortalt

Digitaliseringen har snudd opp ned på kommunikasjonsbransjen. Kanalene og verktøyene vi har til rådighet endrer seg hele tiden. Henger du ikke med blir du so last year før året er omme.

Men selv om mye er nytt, handler godt kommunikasjonsarbeid om det samme som det alltid har gjort – å formidle et godt budskap til målgruppen. Skal du engasjere, må budskapet spisses mot det målgruppen er opptatt av, og ikke det du selv nødvendigvis ønsker å formidle. Kun slik klarer du å fortelle en relevant historie. 

Vi forenkler budskapet ditt

Vårt mål er å fortelle din historie bedre. Alle merkevarer, bedrifter, produkter og tjenester har noe unikt ved seg. Vår jobb er å bistå med å finne fram til dette, og gjøre det til en historie som kan fortelles.

For å lykkes med dette arbeidet må vi fremskaffe innsikt om marked og målgrupper; Hva er de opptatt av? Hva tenker de om produktet eller tjenesten i dag? Hva ønsker vi at de skal tenke? Disse spørsmålene (og selvfølgelig en haug med andre!) hjelper oss å utvikle et relevant budskap.

Mange oppdragsgivere – mange historier

Vi utfører oppdrag for et bredt spekter av kunder, alt fra globale konsern til små lokale virksomheter.

Uansett størrelse på bedrift og oppdrag, skal vi jobbe for å fortelle din historie bedre enn den hittil har blitt fortalt. Vi lykkes selvfølgelig ikke hver gang, men lover deg at vi skal strekke oss langt får å få det til. For det er fortsatt slik at reklame uten noe ekstra bare er reklame og ikke kommunikasjon.